Direktlänk till inlägg 20 december 2015

4 advent

Av Sofie Roos - 20 december 2015 22:35

20 december, 9 grader varmt och redan 4 advent! Vad är de som händer med världen... Var är all kyla,snö och julmagi.
Hemma hos oss är de jul så länge man inte tittar ut.

Min rygg och bröst är fortfarande inte bra och fredag, lördag var jag hemma och har jobbat i dag.
Kokat glögg på jobbet i dag :-)

Kom hem sent så de som var kvar av 4 advent spenderade jag och Sonny i soffan och drack te och kollade på film. Söndagsmys med storgos när den är som bäst.
Nu har vi krupit ner och jag ska läsa lite och duna in och invänta måndagen :-)

Puss å kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Roos - 18 december 2015 09:29

Oj veckorna ordagrant springer iväg och de är redan fredag. Vi har hunnit med lite trots jobb,skola och dagis. Tisdag kom våran gran vi beställde från smålandsgran.se Stod så fint och väntade på oss när vi kom hem. Världens sötaste Kungsgran me...

Av Sofie Roos - 14 december 2015 22:58

Lucia och föräldrarfika på dagis stod på schemat i dag kl två. Jag och Sonny drog dit och tittade på världens sötaste lilla alv. Resten av kvällen har vi myst hemma. Grabbarna har byggt lego och myst i soffan. Middag i dag blev gryta med timj...

Av Sofie Roos - 13 december 2015 07:06


God morgon 3 advent Lite mysfika innan de är dags att skutta iväg till jobbet. I dag så äter ni fyra men betalar för tre på Stormogården, eftersom de är vi som öppnar lucka nr 13. Så välkomna till Nynäshamn på en utsökt jultallrik :-) ...

Av Sofie Roos - 12 december 2015 17:01

Lördag som började med gosmys och tusen pussar av lillgos. Efter lite mys och frukost så var de dags att bege sig till jobbet igen och lillgos fick leka med pappa i dag. Storgos hänger med kompis i Nynäshamn så full koll på allt. :-) Haft lugnt p...

Av Sofie Roos - 11 december 2015 16:17


Fredag och fortfarande ingen snö. Jultider betyder ingen ledighet i min bransch så ingen rast å vila. Jobb på veckorna och helgerna ända fram till jul. Lyckligtvis så älskar jag mitt jobb och min chef så de är en fröjd att komma till jobbet varje ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards