Alla inlägg den 18 december 2015

Av Sofie Roos - 18 december 2015 09:29

Oj veckorna ordagrant springer iväg och de är redan fredag. Vi har hunnit med lite trots jobb,skola och dagis.
Tisdag kom våran gran vi beställde från smålandsgran.se
Stod så fint och väntade på oss när vi kom hem.

Världens sötaste Kungsgran men vardagsrummet krävdes lite ommöblering för att få plats. Så de fixade vi och sen klädde vi den.

Under tisdagkvällen började jag få lite ont i bröstet och på onsdag på jobbet blev de bara värre. Stretcha och töjde musklerna för att de skulle släppa men de blev inte bra.
Vi hade packat övernattningsväskan och spenderade natten i nynäs. Låg mest på soffan och rörde mig så lite som möjligt.
Efter världens bästa film på tv så gjorde jag ett försök att sova. De gick till halv tre då jag var tvungen att ta en het dusch för att lindra smärtan. Resten av natten spenderades halvsittande i soffan och försök att hitta en ställning som inte gjorde ont.

I väg till jobbet och min älskade, underbara chef fixade en akuttid hos hennes naprapat efter lunch.
Som vanligt så är de min för raka bröstrygg som ställer till de och de bildas låsningar i bröst och infektion i muskelfäste i axeln.
Tillbaka till jobbet och de kändes ok efter.
Väl hemma så kramar jag min vetekudde och de släpper lite i axeln men blir mycke värre i bröstet. Och de är andra natten vaken, sittande i soffan :-(
Så just nu kan jag typ inte röra mig och petar i mig Ipren och voltaren och vetekudden är me.
Försöker vila upp mig så jag kan jobba i helgen.
Har sällskap av bästa lillgos som är ledig från dagis i dag.
Så vi myser med tända ljus, tv, fixa och barnprogram. Å skenet av granen skapar lite julstämning om man undviker att titta ut ;-)

Så får vi se vad helgen har att erbjuda. Texas åker till pappa i dag och Sonny åker i morgonbitti.
Puss å kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards